zondag 28 december 2014

To Do Lijstjes

Hey, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen: over een week moet ik weer naar school! Net als vele anderen mensen weer naar hun werk of andere dingen MOETEN. Ieder mens heeft natuurlijk zijn goede voornemens en eentje die veel voorkomt is je taken goed plannen. Dit kun je harstikke makkelijk doen met een To Do lijstje! Hieronder laat ik dan ook graag zien hoe ik ze maak.


Ik gebruik hiervoor: mijn agenda, papier, pen, markeerstift en een klein stuk je washi tape om het lijstje op te hangen.
Eerst kijk ik in me agenda wat ik moet doen. Dan schrijf ik dat op (zie de foto). Achter de taak schrijf ik hoelang ik er denk over te doen en als ik wat af heb mankeer ik het! Zo simpel is het. Ik hoop dat je er iets aan hebt en nog een fijne vakantie!

Xxx Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten