zaterdag 22 november 2014

Shoppen bij de Hema, Action en Kruidvat

Hey, ik ben vandaag naar de Hema en Kruidvat geweest en vorige week bij de Action. Ik heb meerdere dingen gekocht en laat er nu een antal zien.


Als eerst een nieuwe agenda van de Hema, hij is vrij klein en dat vind ik wel handig want dan past die tenminste goed in me tas. Hij kostte trouwens 5 euro. Om mijn agenda te versieren heb ik ook stempels gekocht met leuke tekstjes en plaatjes, deze kostte maar 2 euro. Ook heb ik Washi tape gekocht, en ja normaal is Washi tape van de Hema vrij duur, maar ik heb nu voor al deze rolletjes samen maar 3,50 betaald. De goude glitter komt bij de Kruidvat vandaan en kostte 1 euro. Dan iets waar ik al heel lang naar opzoek was, een precisiemesje. Deze kostte 2,68 en was inclusief mini-snijmatje!!! 


Met de Washi tape heb ik mijn telefoon beplakt en hierboven zie je het resultaat.


Hierboven zie je nog wat foto's van mijn agenda en op sommige foto's zie je hoe ik wat heb versierd. 

Ik hoop dat je het leuk vond, veel liefs Daphne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten