vrijdag 14 november 2014

Action WaxMelts vs Scentchips WaxMelts

Vandaag, heb ik een battle gemaakt, tussen de Action WaxMelts en de originele van het merk Scentchips. Er zijn een aantal verschillen en die deel ik graag met jullie.


Aan de lekker kant zie je een Action Brander met de action WaxMelts, en aan de rechter kant zie je de originele van WaxMelts Scentchips, met de Scentchips Brander. Bijde merken hebben verschillende Branders, bij de Action heb je er een stuk of 5, allemaal bijna hetzelfde, maar wel in verschillende kleuren. Ze kosten 1,29 en dat vind ik erg goedkoop. Bij Scentchips, heb je daarentegen een stuk of 30 verschillende Branders (ook op stroom) maar ja deze zijn ook wel duurder, eentje zoals die ik heb, kost al snel zo'n 8 euro.

Nu het belangrijkste de geuren: als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat die van Scentchips iets "echter" ruiken. Die van de Action zijn ook prima maar iets, ja, een meer nagemaakte geur. Scentchips heeft ook veel meer geuren, van coffee tot babypoeder, maar ook simpele geuren zoals: ocean, lavendel, en vanille. Een van mijn favorieten is white tea gingen, een heerlijke, zacht bloemige, frisse maar toch warme thee geur. De WaxMelts van de Action kosten 69 cent voor 6, en zijn weer heel goedkoop. Die van Scentchips kosten, 3,95 voor 8. Ik moet wel zeggen dat die van Scentchips, langer geur afgeven.

Wat mij betreft is het een beetje gelijkspel. Nog een bonus iets is dat je op de website van Scentchips, je eigen geuren kunt samenstellen, en ze geven ook suggesties, om nieuwe geuren te combineren zoals: coffee + chocolade + Caramel = Starbucks!! En het merk Scentchips, verkoopt ook zeep en lotions in jou favoriete geur!!

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad, XXX Daphne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten